Fredag 31. marts 2017
Lundeborg Havn ApS afholder generalforsamling
Herved indkaldes til ordinær generalforsamling i Lundeborg Havn ApS
fredag den 31. marts 2017 kl. 16.00 i Aktivhuset, Lundeborg.
Dagsordenen er følgende:
- Valg af dirigent
- Bestyrelsens beretning
- Forelæggelse af årsrapport til godkendelse
- Beslutning om anvendelse af overskud eller dækning af tab i henhold til det godkendte regnskab
- Valg af bestyrelsesmedlemmer og bestyrelsessuppleant. Ib Rasmussen og Torsten Clausen er på valg. Begge er villige til at modtage genvalg.
Af suppleanterne er Bo Torstensen på valg som 1. suppleant.
- Valg af revisor
- Indkomne forslag
- Eventuelt
Årsrapport, der forelægges på generalforsamlingen, kan eventuelt rekvireres pr. e-mail hos Pouli Stald på adressen ps@designship.dk fra den 24. marts, 2017.
Med venlig hilsen
Børge Jensen, formand
Der er indkommet følgende to forslag:
- Forslaget vedrører vedtægternes §3, stk. 1 ”Ingen anparter skal have særlige rettigheder”, som foreslås ændret til ”Anparter har særlige rettigheder til pladser i den gamle havn”.
- 2. Forslaget lyder som følger: ”I forbindelse med renovering af Pakhuset 2017 pålægger Generalforsamlingen Lundeborg Havns bestyrelse at sikre, at hidtidige lejere af erhvervsformål i Pakhuset kan fortsætte lejemålene af de samme lokaler som før renoveringen”.
|